30 napos termékcsere

30 napos termékcsere

Megvetted, de mást választanál?

Semmi gond, a Hellomarket 30 napot biztosít a számodra, hogy ha meggondoltad magad, a még használatba nem vett terméket számlával visszaküld hozzánk.*

A megvásárolt és részünkre visszaküldött vagy -hozott terméket becseréljük bármely más termékre kínálatunkból

A termékcsere szolgáltatás feltétele, hogy a termék sértetlen, eredeti állapotban, az összes tartozékával együtt, eredeti csomagolásban, a vásárlást igazoló, eredeti számlával együtt kerüljön vissza hozzánk. Bontott csomagolású, használt, sérült terméket nem áll módunkban cserélni, ahogy olyan terméket sem, melyről hiányzik a hologramos, “smart” feliratú matrica; a gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

A cseréhez visszaküldési űrlapot kell kitöltened, ennek hiányában a kollégák nem tudják feldolgozni a csomagodat.

Postai visszaküldés esetén a visszárut a (Reakció-D Kft) 1137 Budapest, Radnóti Miklós u. 21/B címre tudod feladni!

Személyesen is vissza tudod juttatni a készüléket ugyanerre a címre, azonban az azonnali csere nem lehetséges, legkorábban másnap tudjuk csak kiadni (vagy GLS-sel kiküldeni – 990 Ft) a csereterméket. Akár aznap, akár másnap, nagyon szívesen segítünk amúgy megtalálni a megfelelő terméket, ha bizonytalan lennél. 🙂

A beérkezést követően a bontás kamera előtt történik; amennyiben a termék eredeti állapotában érkezik vissza hozzánk, a beérkezést követő legfeljebb 14 napon belül sor kerül a cserére – amennyiben nem áll rendelkezésre a választott cseretermék, úgy a kollégák e-mailen fognak tájékoztatni erről, illetve a választható alternatívákról.
Amennyiben az új termék vételára meghaladja az eredetileg vásárolt termék árát, a különbözetet a termék átvételekor tudod rendezni kollégáinkkal, vagy a futárnál.
Tájékoztatunk, hogy a termékcsere során az eredeti összegből pénzt visszatéríteni nem áll módunkban, azonban 5 ezer forint feletti csereérték esetén, Ajándékkártyán való jóváírást kérhetsz – a kártya egyszeri felhasználásra jogosít és a kiállítás évében használható fel, december 20-ig.
Fontos információk a személyes termékvisszavétellel kapcsolatban:
• A helyszínen azonnali pénzvisszafizetést és azonnali szervizelést nem tudunk biztosítani.
• A termékeket minden esetben a szervizünknek ki kell vizsgálni.
• A szervizünk nem a személyes átvételi ponton található, ezért leghamarabb 2-3 napon belül lehet elvinni a már elkészült terméket.
• A termékek árát készpénzben nem áll módunkban visszaadni, csak abban az esetben, ha személyes vásárláskor/átvételkor készpénzzel történt a fizetés. Ebben az esetben csak és kizárólag a szerviz elbírálása után van lehetőség készpénzes visszafizetésre
• Amennyiben bankkártyával történt a fizetés vagy GLS kiszállítással, akkor csak az Ön által megadott bankszámlaszámra tudjuk visszautalni az összeget, készpénzes visszafizetés nem lehetséges.
A termék személyesen történő átadásának menete:
Hozza vissza boltunkba az adott terméket, amit a helyszínen lehetőség van díjmentesen leadni.
Amire szükség van, hogy a visszaküldés érvényes legyen:
• a termékhez kapott számla,
• kitöltött visszaküldési űrlap vagy ha már online kitöltötte akkor a visszaküldési űrlap sorszáma.
• elállás esetén bankszámlaszám
A helyszínen lehetőség van a visszaküldési űrlap kitöltésére. A dokumentumok kitöltése után a terméket egy szállításra alkalmas dobozba kell helyezni amit kollégáink biztosítanak.
Kizárólag a fent említett kritériumok teljesítésével tudjuk átvenni a csomagot, bármely feltétel hiányában a visszaküldésre szánt csomag átvételét megtagadjuk.

 

* A fogyasztói elállási jogra vonatkozó feltételrendszer a HelloMarket termékcsere szolgáltatására semmilyen formában nem alkalmazhatóak, a termékcsere feltételei külön szabályozottak.