Gyakran Ismételt Kérdések
RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Hogyan tudok rendelni?
A kiválasztott terméket helyezd a kosárba a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával, majd a bevásárló ikonra kattintva eljutsz a pénztár oldalra. Itt add meg számlázási és szállítási adataid és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattints a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.
A rendelés menetéről itt olvashatsz bővebben: https://hellomarket.hu/rendeles-menete
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Megrendelés leadásakor 4 fizetési opció közül választhatsz:
- Utánvételes fizetés
Közvetlenül a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával- Banki átutalás
Közvetlenül bankszámlánkra is utalhatod megrendelés összegét. A megjegyzés rovatban mindenképpen add meg a megrendelés számát (pl. #12345). Csak az utalás sikeres beérkezése után adjuk át megrendelést futárszolgálatunknak.- Bankkártyás fizetés
Biztonságos bankkártyás fizetési megoldásunkat a K&H Bank fizetési rendszere nyújtja Vásárlóinknak. A bankkártyás fizetésről bővebben itt tudsz tájékozódni.- PayPal
Fizethet PayPal fiókon keresztül is, vagy bankkártyával (VISA, Maestro, MasterCard stb.) is, amennyiben saját PayPal fiókjában regisztráltad bankkártyáját.A fizetési feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellomarket.hu/fizetesi-opciok
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
GLS futárszolgálattal küldjük termékeinket, így választhatsz a házhoz és a GLS csomagpont szállítás között.
Személyes átvételre a 13. kerületben van lehetőség: Radnóti Miklós u. 21/B
A szállítási feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellomarket.hu/szallitas
Utánvétes fizetéssel tudok rendelni?
A futárnál és az üzletben is van lehetőség mind készpénzes, mind bankkártyás fizetésre.
A termék, amit szeretnék nincs készleten. Mi a teendőm?
Sajnos várni. Viszont, ha felirakozol a termékértesítőre a termék adatlapján, akkor amint készletre kerül, kapsz róla értesítést!
Rosszul adtam meg a számlázási adataimat. Mi a teendőm?
Szólj minél hamarabb, mert elég gyorsak vagyunk rendelésfeldolgozás terén.
E-mailben az info@hellomarket.hu címen, de mindenképp írd meg a rendelésszámodat (pl. #12345), hogy tudjuk azonosítani a rendelést!
A termékek ára tartalmazza az ÁFÁ-t?
Igen, webshopunkban a feltüntetett árak bruttó árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.
Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, de van néhány előnye.
SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Mennyi idő a kiszállítás?
A kiszállítási idő 1-2 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítünk email-ben vagy telefonon.
24/7 Expressz Futár esetén 24 órán belül.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Csomagpontra 990 Ft (Csak előre kifizetett megrendelések esetében)
Ha házhoz szállítást választottál akkor 1290 Ft (PayPal, Bankkárytás, illetve előre utalás esetében),
amennyiben utánvéttel kéred a megrendelt terméket úgy +200 Ft utánvétdíjak vagyunk kénytelenek felszámolni.
Hogyan és mikor történik a kiszállítás?
A kézbesítés várható idejéről e-mail-t és SMS-t is fogsz kapni a GLS-től a szállítást megelőző napon, illetve aznap reggel.A futár két egymást követő nap kísérli meg kiszállítani a csomagot, 8:00-17:00 között.
Lehetséges a számlázási címtől eltérő címet megadni?
Igen, ezt a rendelés leadásakor tudod megadni a „Szállítás másik címre” opciónál. Ha hibás címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd, haladéktalanul értesíts minket az info@hellomarket.hu email címen.
Rosszul adtam meg a szállításhoz szükséges adataimat. Mi a teendőm?
A rendelések feldolgozási ideje 24 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellomarket.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).
Már leadtam rendelésem, de módosítani szeretném szállítási címet. Mi a teendőm?
A rendelések feldolgozási ideje 12 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellomarket.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).
Értesít a futár kiszállításkor?
Igen, SMS-t kap a kézbesítés várható időpontjáról, ill. ha a futár nem találja Önt a címen a megadott telefonszámon keresi Önt.
Van csomagkövetés?
Igen.
Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendőm?
Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot – összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére.
Lehet későbbi kiszállítást kérni?
Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írja be a dátumot, amikor át szeretné venni a csomagot.
Át tudom venni üzletben a megrendelésemet?
Persze! A 13. kerületben van a boltunk: Radnóti Miklós u. 21/B (pincehelyiség és sajnos nem akadálymentesített)
Rendeléskor „Átvétel üzletben” opciót jelöltem meg. Mi a teendőm?
Visszaigazoló email-ben jelezzük, hogy elkezdtük feldolgozni a rendelést és SMS-ben, amikor jöhetsz érte.
Van csomagbiztosítás?
Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.
Van csomagolási díj?
Nincs, költségét tartalmazza a szállítási díj.
Lehetséges postai kézbesítés?
Postai szállításra és kézbesítésre nincs lehetőség.
Fizethetek bankkártyával a futárnál?
Igen.
Hétvégén is van kiszállítás?
A kiszállítás csak hétköznapokon 08-17:00 óra között történik..
TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Mennyi a garancia ideje?
Minden általunk forgalmazott termékre 6 hónap termékgaranciát, 30 napos termékcsere garanciát és 14 nap pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellomarket.hu/garancia
Mire nem terjed ki a garancia?
- Helytelen szállítás, tárolás
- Erőszakos külső behatás, sérülés
- IP védettségnek nem megfelelő használat
- Túlfeszültség okozta rongálódás
- Szakszerűtlen kezelés
- Nedves környezetben való tárolás
- Külső javítás, bővítés, átalakítás
- Természetes elhasználódás
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellomarket.hu/garancia